3 wskazówki, które zamienią Twoją stronę w machinę napędzającą sprzedaż!

Każda strona internetowa jest ogromną inwestycją czasu i pieniędzy, dlatego ważne jest by miała w sobie zdolność do ulepszania twojego biznesu i marki online. Dlatego musi być responsywna, wciągająca informacyjna i zabawna. Jednak większość marketerów i właścicieli firm w branży minimalizuje ten aspekt w fazie projektowania i zapominają pomyśleć o tym, jak skutecznie zachęcić gości do powrotu po ich odwiedzinach.

Zazwyczaj bardziej skupiają się na grafice i estetyce – ale posiadanie niesamowitej strony internetowej pozwoli Ci dotrzeć tylko do dzisiejszego cyfrowego środowiska. Nie ma znaczenia, jaka jest wielkość firmy – mała firma składająca się z 10 pracowników lub 5000, każda wizyta jest okazją do zbudowania relacji, klienta lub promowanego przez całe życie organizatora Twojej marki. Poniżej przedstawiamy kilka prostych wskazówek, dzięki którym Twoja witryna stanie się maszyną generującą ruch.

1. Napisz treść w oparciu o klienta

Zgodnie z najnowszymi statystykami ponad 90% odwiedzających Twoją witrynę nigdy nie wróci. Powodem, dla którego nie wracają, jest to, że nie znaleźli niczego, co pozwoliłoby im powrócić. Aby Twoich goście wracać, kieruj reklamy na trzech potencjalnych klientów lub osoby kupujące i pisz pomocne, odpowiednie treści specjalnie dla nich. Dowiedz się co ich boli, gdzie przebywają w mediach społecznościowych i jak się porozumiewają. Zastosuj to na każdej stronie swojej witryny i obserwuj, jak spadają współczynniki odrzuceń. Takie tworzenie stron Gniezno ma sens!

2. Zoptymalizuj swoje treści

Rozumie się to samo przez się, że wszystkie strony internetowe powinny być zoptymalizowane, ale zawsze zaskakuje to, ilu marketingowców pomija ten ważny krok. Obecnie konta Google obejmują ponad 65% wyszukiwań w Internecie. Najważniejszymi aspektami twojej strony są znaczniki tytułu. Upewnij się, że dokładnie opisują, o czym jest Twoja strona, za pomocą słów kluczowych w tytule i adresie URL. Tag tytułowy powinien mieć mniej niż 60 znaków, a opis poniżej 160 znaków. Niech będą krótkie i zwięzłe. Poszukaj słów kluczowych na swojej stronie 2-3 razy na 500 słów – jeśli ma to sens. Pisz naturalnie i nie wpychaj na siłę słów kluczowych. Pisz dla ludzi, a nie wyszukiwarek.

3. Twórz bezpłatne materiały do ​​pobrania

60% cyklu sprzedaży kończy się, zanim kupujący porozmawia z twoim sprzedawcą. Dzisiejsi konsumenci zachowują się w sposób, który wymaga od ciebie zaufania. Lata złamanych obietnic przez polityków, szybkie programy i magiczne pigułki odbiły się na rynku konsumenckim, a gospodarka w obecnym stanie sprawia, że konsumenci nie zarabiają takich pieniędzy jak kiedyś. Bez względu na to, jaki rodzaj produktu sprzedajesz, jesteś ekspertem w czymś. Napisz o tym, zapakuj to i zaoferuj swoim klientom.

Równolegle z e-mailami i innymi treściami, które tworzysz. Ta prosta wskazówka może zacząć budować zaufanie wśród klientów i jeśli dodasz do tego silne CTA do uczyni zawartość do pobrania nieodpartą dla użytkowników. Jeśli oferujesz odpowiednią treść, która rozwiązuje problemy klienta, wezwanie do działania powinno zostać zaprojektowane tak, aby zachęcić ich do wypełnienia formularza, wysłania e-maila lub odebrania telefonu i skontaktowania się z Tobą. Eksperymentuj z różnymi kolorami i różnymi nagłówkami, aby zoptymalizować oferty.

Pozostaw swój komentarz

Pomocne narzędzia i artykuły:

KURSY WALUT - Notowania giełdowe