Bądź trendy na rynku i płać za rozmowy swoich potencjalnych klientów

Każda firma bez względu na branżę czy rodzaj działalności ma na celu sprzedaż jak największej ilości swoich produktów czy usług, gdyż na tym opiera się zarabianie w biznesie. Trzeba jednak pamiętać, że ta sprzedaż jest uzależniona od tego, w jaki sposób będziemy przyciągać klientów i zachęcać ich do skorzystania z oferty.

Jeśli prowadzisz własny biznes, zadbać przede wszystkim o obecność w sieci, głownie o dobrą stronę internetową, która będzie pierwszym łącznikiem pomiędzy przedsiębiorstwem a klientem zainteresowanym aktualnie lub w przyszłości skorzystaniem z oferty firmy. Klient powinien na stronie internetowej znaleźć wszystkie niezbędne informacje, jakie są mu potrzebne do podjęcia decyzji o zakupie. Na stronie internetowej powinien również znaleźć się kontakt do firmy, aby klient w razie potrzeby mógł zapytać o wszelkie nurtujące go kwestie.

Klienci chętnie dzwonią na darmowe numery

W większości firm na stronach internetowych możemy znaleźć namiary stacjonarne lub komórkowe do doradców firmowych czy osób odpowiedzialnych za pierwszy kontakt z klientem. Zdarza się jednak, że firma ma telefon stacjonarny w innym mieście lub oferuje połączenia wyłącznie komórkowe. Klienci niechętnie natomiast decydują się na kontakt, jeśli nie są do końca zainteresowani zakupem produktu, a musza zapłacić za rozmowę telefoniczną. Wtedy dobrym rozwiązaniem jest zaproponowanie darmowych rozmów, dzięki którym żaden potencjalny klient nie będzie musiał płacić za kontakt z firmą. Darmowe rozmowy to przede wszystkim te na numery zaczynające się od 0-800. Gdy klient zobaczy taki numer, z pewnością skojarzy go z darmowym połączeniem i chętniej będzie dzwonił, aby dowiedzieć się o interesujące go szczegóły. A dobry handlowiec po drugiej stronie linii telefonicznej zrobi wszystko, aby takiego klienta zatrzymać na dłużej i skłonić do zakupu.

Ciekawa opcja oddzwaniania

Ciekawą opcją, którą możemy znaleźć na wielu stronach internetowych, jest usługa callback, dzięki której również można za darmo skontaktować się z konkretną firmą. Taka opcja działa bardzo sprawnie i prosto. Na stronie internetowej umieszcza się specjalny przycisk, po wciśnięciu którego klient musi wpisać swój numer telefonu, a czasem także podać godziny, w jakich najlepiej do niego zadzwonić. Niektóre firmy idą o krok dalej i obiecują, że oddzwonią w ciągu pół minuty czy kilkudziesięciu sekund. Dla klientów to bardzo wygodne i korzystne – nie tylko mogą liczyć na bardzo szybki i sprawny kontakt z doradcą firmy, ale również nie muszą za połączenie płacić ani grosza, gdyż to druga strona do nich oddzwania. Inwestycja w takie usługi telefoniczne to dla firmy dodatkowy wydatek, ale warto go potraktować jako szansę na zwiększenie liczby klientów w bliższej i dalszej przyszłości. Jak pokazuje doświadczenie firm, które już korzystały z tej opcji, jest to coś, co faktycznie przekłada się na większe powodzenie w prowadzonym biznesie.

Pozostaw swój komentarz

Pomocne narzędzia i artykuły:

KURSY WALUT - Notowania giełdowe