Branża dziecięca: aby odnieść sukces, znajdź swoją niszę!

Chcesz sprzedawać produkty dziecięce online? Przygotuj się na dołączenie do bardzo dużego klubu! Szacuje się, że do 2019 r. Na tym rynku „niszowym” pojawi się ponad kilka tysięcy nowych firm, które będą sprzedawać produkty za pośrednictwem internetu.

Jednak spóźnienie się z modą może wyjść na Twoją korzyść, zwłaszcza jeśli skupisz się bardziej na tworzeniu niż na sprzedawaniu kolejnych, tych samych produktów co inni. Każda firm, która zamiast sztampowych – produkuje nowatorskie produkty dla dzieci i przekroczyła w ubiegłym roku sprzedaż o której każdy nowy przedsiębiorca z pewnością marzy.

Łatwo to wyjaśnić – gdyby w kosmosie istniała tylko jedna lub dwie firmy, firmy te miałyby znaczącą siłę przebicia w stosunku do sprzedawców detalicznych, Ci zapewne byliby zadowoleni i szczęśliwi z możliwości pracy z niewielką liczbą dostawców. Zamiast tego, jest jednak intensywna fragmentacja która sprawia, że ​​detaliści są otwarci na współpracę z wieloma firmami. Jeśli masz pomysł na coś, co jest naprawdę zróżnicowane – droga otwarta!

To nie znaczy, że to będzie łatwe. Wszyscy detaliści są przerażeni z powodu Allegro, Amazon i serwisu eBay – patrząc tam wydaje się, że każda nisza jest pokryta. Daje to dwa sposoby wyróżnienia się:

  • za pośrednictwem produktów, które sprzedajesz,

  • lub zakupów online, które możesz zaoferować klientom.

Kontynuuj innowacje

Choć może się wydawać, że nowe produkty dla dzieci pojawiają się wszędzie, wiele ekspertów uważa, że ​​niewiele z nich oferuje nowe funkcje lub korzyści, o które dbają klienci co można zauważyć przeglądając wózki dziecięce wielofunkcyjne opinie. W tej branży mamy do czynienia z niskim poziomem innowacyjności. Niektóre firmy zbudowały potężne marki, sprzedając atrakcyjność lub bardziej wyrafinowany projekt, ale funkcjonalność produktów niewiele się zmieniła. Jeśli jakiś produkt nie jest doskonały to w Twoich rękach jest dobra okazja, aby go ulepszyć, tym bardziej jego funkcjonalność nie zmieniła się od dziesięcioleci.

W tej branży istnieje większe prawdopodobieństwo niż w innych, że będzie miejsce na lepsze produkty. Np. nowością jest firma która sprzedaje teraz wanienkę dla niemowląt, która zawiera cyfrowy termometr i pozwala brudnej wodzie spływać, więc dziecko nie jest zanurzane w szumowinie. Jest też nowy wózek który rozkłada się po naciśnięciu przycisku i jest wyposażony w światła do jazdy i ładowarkę do iPhone’a.

Jednak twój pomysł nie musi dotyczyć wyłącznie technologii! Można np. rozwijać się w sprzedaży 100% bawełnianych ubrań dziecięcych, które w dzisiejszych czasach trudno jest znaleźć. Podczas gdy istnieje wiele stron internetowych sprzedających wszystko, co naturalne dla dziecka, są firmy które wciąż wprowadzają innowacje np. zestaw, który pozwala rodzicom na wytwarzanie całkowicie naturalnego, domowego jedzenia dla dzieci.

Rodzice zaopatrują się w świeże owoce i warzywa, a zestaw tego rodzaju dostarcza wzmacniających składników, takich jak kiełkujące ziarna, fasola, oleje, niezbędne kwasy tłuszczowe, proszki probiotyczne i sole morskie. Prawdopodobnie nie będzie się to sprzedawać tak dobrze jak saszetki czy przetarte pokarmy dla dzieci, ale to najzdrowsza rzecz – a wielu rodziców na pewno to doceni.

Pozostaw swój komentarz

Pomocne narzędzia i artykuły:

KURSY WALUT - Notowania giełdowe