Co obecne trendy mówią o kierunku SEO i jak możesz się do tego przygotować?

SEO to stale zmieniająca się i rozwijająca się branża. Nie jest już optymalizacja pod kątem wyszukiwarek postrzeganą jako “czarna magia” w Internecie, ale obecnie jest uważana za istotną część każdej poważnej strategii marketingu cyfrowego.

Najtrudniejszą rzeczą w świecie wyszukiwań jest przewidzenie, co nastąpi dalej. Ponieważ główne silniki wciąż aktualizują i udoskonalają swoje algorytmy i wyświetlacze SERP, my w terenie nie powinniśmy jedynie czekać, aby zareagować. Specjaliści uważają, że że powinniśmy być aktywni i patrzeć na przeszłe trendy, aby pomóc sobie w doskonaleniu swoich strategii.

Oto zatem prognozy dotyczące przyszłości branży SEO.

UX będzie odgrywał większą rolę

W przeszłości SEO było postrzegane jako zadanie dla zespołu IT. Postrzegano to bardziej jako rolę techniczną niż twórczą. SEO ma wiele elementów technicznych, ale w swej istocie jest formą sztuki. Dzisiejsi specjaliści od SEO nie tylko muszą mieć wiedzę techniczną na temat optymalizacji stron internetowych i różnych rodzajów treści dla wyszukiwarek, ale muszą także zrozumieć, w jaki sposób ludzie wchodzą w interakcję z siecią.

Ale wiedza to tylko połowa sukcesu. Zrozumienie, w jaki sposób praktycznie zastosować te informacje, jest tym, co będzie dalej oddzielało profesjonalistów od przeciętnego eksperta.

Linki są zamieszczane niemal od razu po zatwierdzeniu kampanii przez moderatora - sklep SEOGoogle ma obsesję na punkcie użytkownika – i ty też powinieneś. W miarę, jak wyniki wyszukiwania stają się coraz bardziej spersonalizowane, doświadczenie użytkownika (UX) będzie odgrywać większą rolę w wyszukiwaniu. Jeśli Twoje treści nie angażują użytkowników, stracisz, niezależnie od tego, jak wspaniałe są Twoje dane.

Aby teraz lepiej pozycjonować Twoją witrynę, warto poświęcić czas na naukę użytkowników. Następnie warto tworzyć treści, które nie tylko pomagają im, ale także angażują. Możesz to zrobić za pomocą bezpłatnych narzędzi analitycznych, które śledzą i uczą na temat tego, co robią Twoi użytkownicy.

Jeśli obecnie nie monitorujesz swoich działań marketingowych online, nie jesteś sam. Ale to wciąż nie jest dobra wymówka. Czy wiedziałeś o tym… że 45 procent marketerów wciąż nie formalnie ocenia swoich analityków pod względem jakości i dokładności (lub, co gorsza, nie wie, czy robią to, czy nie)?

Mniej niż 30 procent małych firm korzysta z analityki internetowej, do śledzenia linków lub kodów kuponów, a 18 procent małych firm przyznaje, że niczego nie śledzi.

Tylko dlatego, że inni nie traktują tego poważnie, nie oznacza to, że nie powinieneś. Narzędzia takie jak Google Analytics i Search Console, które są w 100% darmowe, zawierają wystarczającą ilość informacji, aby zacząć. Dowiedz się, jakie treści działają i dlaczego, a następnie utwórz ich więcej. Zastanów się, czego chcą Twoi użytkownicy, gdy wchodzą w interakcję z Twoją marką online, i stwórz dla nich wyjątkowe doświadczenie.

Zawsze też możesz zwrócić się o pomoc do profesjonalistów. Więcej informacji na ten temat znajdziesz także tutaj: http://efectownia.pl/pozycjonowanie-stron/. Naprawdę warto skorzystać z tej wiedzy!

Pozostaw swój komentarz

Pomocne narzędzia i artykuły:

KURSY WALUT - Notowania giełdowe