Jak korzystać z cyfrowych narzędzi, aby uzyskać większą sprzedaż w branży mody?

Melbourne-Fashion-Institute-Business-2

Na zatłoczonym rynku online można mieć trudność z wyróżnieniem swojej marki – szczególnie, jeśli mowa o branży mody. Odkryliśmy, że jednym z najlepszych sposobów na wybicie się jest marketing cyfrowy – bez względy na to czy chodzi o stylowe buty, ładne torby damskie czy hitowe płaszcze. Nie tylko chodzi o to, że modne marketingowanie cyfrowe poprawia sprzedaż i obecność marki, ale też może zwiększyć świadomość marki i można łatwo śledzić wyniki swoich działań, dzięki czemu można uzyskać natychmiastową opinię na temat realizowanych strategii i tym samym określić, czy kampania działa.

Marketing cyfrowy mody potrafi doskonale wypromować produkt przed wybranymi, idealnymi odbiorcami, dzięki czemu stają się oni świadomi twojej marki, zaczynają kupować twoje produkty i ostatecznie przekształcają się w ambasadorów marki.

Ogromny wpływ, jaki dzisiaj niesie marketing cyfrowy nie może zostać zatem zignorowany. Kiedy pracuje się nad swoją witryną e-commerce, należy połączyć każdą działalność z prowadzeniem i sprzedażą. Optymalizujemy bieżące wysiłki marki w internecie, trzeba upewnić się, że osiągają jak największe zyski z zainwestowania każdej złotówki.

Oto kilka modnych przykładów marketingu cyfrowego i pomysłów, które pomogą Ci promować twoją markę:

Postaw na reklamy Facebook w celu zwiększenia współczynników konwersji.

Większość osób nie jest gotowa kupić natychmiast po wyświetleniu reklamy lub odwiedzeniu witryny. Dzięki ponownym kierowaniu reklam na wybranych użytkowników udaje się dotrzeć do tych samych osób, które myślały o zakupie danego produktu – wszystko za pomocą specjalnych reklam- przypomnień. Możesz ponownie kierować użytkowników do swojej witryny, tworząc widgety niestandardowe z Facebookem (chodzi tylko o krótki fragment kodu) i kierując swoje reklamy na grupy docelowe, później decydując się również na poszerzanie swojego zasięgu.

Jeśli klienci nie kupią tego – powiedzmy po tygodniu – możesz dać im niewielką zniżkę w reklamie, aby zmusić ich do działania. Osoby, które zrezygnowały ze swojego koszyka zakupowego, są również fantastycznym sposobem na generowanie sprzedaży. Warto zapoznać się z różnymi studium przypadku, aby przeczytać więcej na temat tego, jak marketing cyfrowy mody może pomóc zwiększyć sprzedaż.

Uruchom promocję podczas świąt, aby zwiększyć sprzedaż i zwrócić na siebie uwagę, gdy kupujący są tego bardziej świadomi.

Zależnie od pory roku możesz oferować różne zachęty dla kupujących. Jeśli chodzi o Boże Narodzenie, postaw na serię e-maili wychodzących do swoich abonentów poczty elektronicznej – działając na podstawie cyfrowej strategii marketingowej, która skupia się na łączeniu rabatów. Na przykład możesz promować zniżkę każdego dnia na inny produkt. W jeden dzień rabujesz buty, inny dwie sukienki itp. Daj subskrybentom powód, aby chcieli podzielić się zniżkami e-mail z przyjaciółmi i mediami społecznościowymi. Przed Wielkanocą też możesz promować witrynę np. umieść ozdobne jajko wielkanocne z kodem rabatowym na pastelowych sukienkach lub skórzanych torebkach, co może okazać się przydatne przy okazji zachęcania do zakupu.

Pozostaw swój komentarz

Pomocne narzędzia i artykuły:

KURSY WALUT - Notowania giełdowe