Jeśli nikt w to nie wierzy, ty idź i to zrobisz. siła marki zbój energy drink

Jedni je kochają, drudzy nienawidzą. Tak mniej więcej wygląda podejście odbiorców do działań promocyjnych marki. Jedno jest pewne,

Jeśli nikt w to nie wierzy, ty idź i to zrobisz. siła marki zbój energy drink.

Choć istnieje dopiero nieco ponad rok, marka Zbój energy drink, należąca do BRAT&BRAT, jako jedna z nielicznych w branży napojów energetycznych, zbudowała sobie silną pozycję. Wpłynęła na to w głównej mierze niesztampowa strategia marketingowa oraz zarządzanie dystrybucją.

Niestandardowa strategia marketingowa

Jedni je kochają, drudzy nienawidzą. Tak mniej więcej wygląda podejście odbiorców do działań promocyjnych marki. Jedno jest pewne, obok strategii marketingowej Zbój energy drink nie da się przejść obojętnie. O marce w krótkim czasie zrobiło się bardzo głośno, czego nie udało się osiągnąć prawie żadnemu producentowi napojów energetycznych. Wykorzystanie w kampaniach wizerunku kobiet, na pierwszy rzut oka wydawać się może kontrowersyjne. Jednak po głębszej analizie, można stwierdzić, że sytuacje przedstawione w reklamach są w większości z życia wzięte, tylko nieco przerysowane. Niestandardowe pomysły marketingowe nie ograniczają się jednak do samych filmów reklamowych. Zbój energy drink promowany jest również za pomocą innowacyjnych materiałów POS, samplingów, degustacji oraz dedykowanym programom lojalnościowym dla każdego z partnerów marki.

Wyłączność terytorialna na dystrybucję

BRAT&BRAT dystrybucję Zbój energy drink rozpoczął ponad rok temu w województwie małopolskim. Dziś napoje energetyczne marki dostępne są również w województwach: podkarpackim, dolnośląskim oraz śląskim. Zbój energy drink rotuje już na półkach 5 000 sklepów w Polsce. „Markę Zbój poznałem na targach jednej z sieci spożywczej w kwietniu tego roku. Zainteresowała nas chwytliwa nazwa oraz atrakcyjna, spójna polityka cenowa. Decyzja zapadła po dosłownie godzinie rozmów z właścicielami marki Zbój. Dziś mogę śmiało powiedzieć że to było dobre posunięcie. Budowanie marki to długa droga, ale z pasją i zaangażowaniem podchodzimy do dystrybucji. Na tym polega nasza siła. Energię czerpiemy z gór;)” — komentuje Grzegorz Kurkowiak, Dyrektor handlowy Jako–Hurt Integrator Najlepszych Marek. Nie tylko do marketingu marka wykazuje niecodzienne podejście. Zarządzanie dystrybucją również cechuje się niestandardowym podejściem strategicznym. Uczciwa strategia cenowa marki oraz wyłączność terytorialna dla lojalnych partnerów sprawia, że Zbój jest marką, która daje pewność dla dystrybutora, a dedykowani przedstawiciele handlowi docierają do każdego punktu, gdzie nie tylko sprzedają produkt, lecz przede wszystkim z zaangażowaniem pomagają odsprzedać go klientowi końcowemu. Pod tym względem BRAT&BRAT wprowadził całkiem nową jakość w tworzeniu i zarządzaniu łańcuchem dostaw.

Silna pozycja rynkowa

Zbój energy drink swoją pozycje zawdzięcza ciężkiej pracy, aktywnej postawie, niestandardowym pomysłom marketingowym zaagnażowaniu floty własnych przedstawicieli handlowych oraz partnerskiej współpracy z zewnętrznymi dystrybutorami. Dzięki spójnemu podejściu i przemyślanej strategii promocji oraz dystrybucji, marce — jako nielicznej w branży napojów energetycznych — udało się zbudować silną pozycję rynkową, opartą o lojalnych dystrybutorów zewnętrznych oraz oddanych konsumentów.

WWW.ZBOJ.ENERGY

Pozostaw swój komentarz

Pomocne narzędzia i artykuły:

KURSY WALUT - Notowania giełdowe