Skuteczna reklama materacy – mamy kilka dobrych wskazówek!

Sprzedawanie wygodnych materacy, które pomagają ludziom dobrze się wyspać, wymaga znajomości rynku docelowego. Choć może się wydawać, że każdy, kogo spotykasz, potrzebuje jednego z twoich materacy, Twoi idealni klienci albo chcą mieć materac ze zniżką, albo preferują jakość, a cena ma drugorzędne znaczenie przy podejmowaniu decyzji o zakupie. Kiedy już wiesz, czego oczekują Twoi potencjalni klienci, jesteś gotowy, aby przekonać ich, że masz rozwiązanie, które pozwoli im dobrze się wyspać.

Marketingowe akcje w społeczności

Reklama w gazetach społecznościowych zapewnia przyjazny dla budżetu sposób, by konkretnie kierować reklamy na lokalny rynek, np. umieszczać reklamy o zniżkowej sprzedaży materaców w lokalnej gazecie uczelnianej, by przyciągać studentów w ich nowych mieszkaniach. Jeśli sprzedajesz wysokiej jakości materace ekskluzywnym właścicielom domów, poszukaj prasy dedykowanej społeczności zamieszkałej w dzielnicach z luksusowymi domami i wysokimi dochodami. Bezpłatne publikacje związane z rodzicielstwem lub dziećmi dają ci miejsce, w którym możesz wyświetlać reklamy dotyczące łóżek piętrowych lub kiedy wybrać łóżeczko, łóżko podwójne lub łóżko pełnowymiarowe, które oferuje odpowiedni system wsparcia, aby pomóc dziecku w prawidłowym rozwoju. Pryz okazji „przemycisz” reklamę swoich materacy.

Informacje online

Chociaż możesz nie chcieć polegać na Internecie, aby tam bezpośrednio sprzedawać materac, skorzystaj z witryny internetowej, aby wyjaśnić różnice pomiędzy sprzedawanymi materacami piankowymi, pianką lateksową i materacami piankowymi. Podpowiedz swoim klientom jaki materac 140×200 kieszeniowy wybrać, wyjaśnij cechy i zalety każdego z nich, na przykład, w jaki sposób niektóre marki materacy pozwalają spać bez zakłócania ruchów partnera. Porozmawiaj o tym, jak długie materace powinny im wystarczyć – aby przekonać ludzi, że potrzebują nowego.

Co uwzględnić w swoich działaniach marketingowych?

W wiadomościach reklamowych pozwól kupującym dowiedzieć się, że możesz pomóc im uzyskać jak najlepszą cenę, aby poczuli się lepiej, wybierając materac, który naprawdę chcą, a nie ten, który kosztuje najmniej, jeśli brakuje im gotówki. Opisz duży wybór materacy, które masz do zaproponowania, w tym różne:

  • marki,

  • style,

  • rozmiary,

ponieważ potencjalni klienci lubią wiedzieć, że mają wiele możliwości wyboru. Zaoferuj gwarancję zwrotu pieniędzy, jeśli kupujący nie uzyska dobrego snu na swoim nowym materacu.

Motywuj do zakupu!

Materac MedivisTrzydniowe, długie weekendy to najlepsze dni na zakupy materacy. Reklamuj wyprzedaże samochodów ciężarowych lub wydarzenia związane z wakacjami, aby zmusić kupujących do przekazania pieniędzy na nowy materac podczas tych długich okresów zakupów. Inne reklamy mogą skupić się na tworzeniu romantycznej sypialni za pomocą obrazów atrakcyjnie umeblowanego pokoju z jednym z twoich materacy. Inna reklama może zawierać zdjęcie uśmiechniętego klienta i pisemną rekomendację. Użyj rekomendacji, która wyjaśni, jaki problem miał twój klient, zanim kupił od ciebie materac i jak zakupy w Twoim sklepie zaowocowały znalezieniem idealnego produktu.

Pozostaw swój komentarz

Pomocne narzędzia i artykuły:

KURSY WALUT - Notowania giełdowe