Marketing Twojej ręcznie robionej biżuterii – to proste!

Ten wpis to świetne miejsce na rozpoczęcie skutecznego marketingu w kontekście biżuterii hand made. Przyda Ci się, jeśli dopiero zaczynasz, lub jeśli potrzebujesz dodatkowych wskazówek, które sprawią, że Twoja marka będzie jeszcze większa. Rozmawiamy o wykorzystywaniu mediów społecznościowych do budowania świadomości marki do współpracy z innymi markami i nie tylko.

Konsekwencja jest kluczem!

Co wyróżnia Twoją firmę hand made? Cokolwiek by to nie było, jest to klucz do promowania twojej biżuterii. Ważne jest, aby Twoja marka i wartości były spójne w tym, co robisz, niezależnie od tego, czy chodzi o:

  • projektowanie strony internetowej

  • tworzenie nowych projektów

  • tworzenie reklam

Twoja firma powinna być rozpoznawalna, więc upewnij się, że Twoje logo, kolorystyka i tonacja języka są zawsze spójne, aby klienci wiedzieli, czego moga oczekiwać od Ciebie.

Poznaj swoich klientów

Kim jest twój klient? Jaki jest wiek, lokalizacja i zainteresowania? Znajomość tych informacji może być naprawdę korzystna dla Twojej firmy. Zacznij od przeprowadzania ankiet wśród klientów i dowiedz się więcej o swoich klientach. Możesz także połączyć Google Analytics ze swoją witryną, aby analizować statystyki odbiorców i sieci, a następnie możesz użyć tych statystyk, aby zrozumieć zachowanie odbiorców i na tej podstawie zaplanować pracę nad nowymi projektami, na których zależy Twoim klientom.

Jeśli masz stronę internetową, dobrze jest cofnąć się o krok i przemyśleć projekt w którym najpiękniej będzie się prezentować Twoja biżuteria hand made. Notuj, czy wygląd jest aktualny, i czy dostarcza najlepszych informacji o Twojej firmie. Czy strona jest łatwa w nawigacji, czy strona może być lepsza, czy też zdjęcia mogą wymagać odświeżenia? Wszystkie te drobne szczegóły mogą mieć wpływ na wrażenia klienta i mogą powstrzymać go od zamawiania u Ciebie.

Jeśli masz swoje konto na Allegro, upewnij się, że jest to jasne na stronie głównej Twojej witryny, a jeśli chodzi o opisy produktów, upewnij się, że są one jasne, szczegółowe i używaj perswazyjnego języka, aby przyciągnąć klienta!

Zacznij prowadzić bloga

Doskonałym sposobem na promowanie ręcznie wykonanej biżuterii jest uruchomienie bloga. W każdym wpisie na blogu możesz udostępniać go na platformach społecznościowych i przyciągać użytkowników do swojej witryny, a także znaleźć swoją witrynę w Google. To jest Twoja szansa, aby dzielić się nowościami i wiedzą z innymi, bez względu na to, czy chodzi o wskazówki dotyczące biżuterii, czy dzielenie się tym, co tym razem robiłaś w swoim warsztacie.

Wyślij swój pierwszy newsletter

Marketing e-mailowy jest genialny, naprawdę pomaga przyciągnąć klientów. Niezależnie od tego, czy masz nowy produkt, czy chcesz poinformować klientów o nowej ofercie, e-mail to świetny sposób na zrobienie tego. Celuj w krótkie, jasne i zwięzłe e-maile oraz twórz listy subskrybentów, promując je na swojej stronie internetowej, w mediach społecznościowych lub na targach rzemieślniczych. Dzięki temu z łatwością dotrzesz do nowych Klientów.

Pozostaw swój komentarz

Pomocne narzędzia i artykuły:

KURSY WALUT - Notowania giełdowe