Agencje PR – czym różnią się od agencji marketingowych i reklamowych?

Pomimo tego, że nie wiesz dokładnie, czego możesz oczekiwać od agencji PR, być może powiedziano Ci, że powinieneś ją zatrudnić. Jeśli Twoja organizacja chce zwiększyć świadomość marki, dotrzeć do nowych klientów lub poprawić swoją reputację, agencja PR może być w stanie Ci pomóc.

Czym zajmuje się agencja PR?

Agencje PR różnią się od agencji marketingowych i reklamowych. Chociaż czasami stosuje się płatne strategie medialne, takie jak kupowanie reklam, w celu promowania firmy, agencje PR przede wszystkim pomagają klientom dotrzeć do docelowych odbiorców poprzez wypracowane relacje w mediach, takie jak segmenty transmisji, artykuły informacyjne i inne. Następnie wykorzystują ten zasięg za pośrednictwem mediów społecznościowych i innych kanałów komunikacji, aby pomóc klientom w ustanowieniu ich przywództwa w myśleniu i budowaniu wiarygodności ich marki.

Zazwyczaj agencje PR pomagają organizacjom:

1.Poprawić opinię publiczną
2.Proponują porady dotyczące najlepszych sposobów wykorzystania relacji medialnych w celu dotarcia do nowych klientów
3.Zwiększyć świadomość marki, docierając do nowych odbiorców na różnych platformach

Jakie usługi oferuje agencja public relations?

Agencje lokalne są zazwyczaj mniejsze i bardziej zwinne niż większe agencje. Często mają duże doświadczenie w niektórych branżach. Na przykład mogą się specjalizować opiece zdrowotnej, organizacjach non-profit, kancelariach prawnych i komunikacji kryzysowej. Agencje lokalne mogą oferować wiele takich samych usług, jakie oferują większe agencje, ale po bardziej konkurencyjnej cenie i z bardziej praktycznym dostępem do specjalistów wyższego szczebla.

Szkolenie medialne: są to sesje, które mogą pomóc Twoim klientom zidentyfikować rzeczników i nauczyć ich, jak skutecznie udzielać wywiadów medialnych wypełnionych Twoimi kluczowymi przesłaniami.

Autorstwo: Artykuły o przywództwie myślowym pomagają budować wiarygodną reputację kadry kierowniczej i firmy. Agencja PR pomoże sporządzić artykuły i op-edycje z myślą o przywództwie. Pomogą Ci również umieścić te artykuły w odpowiednich mediach, na które Twoi docelowi odbiorcy już zwracają uwagę.

Media i newsroom: Przygotowanie media informacji zawierających najczęściej zadawane pytania, profile kadry kierowniczej, logo i inne cenne zasoby medialne.

Umieszczenie w mediach: historie w odpowiednim czasie i umieszczone w odpowiednim miejscu, aby dotrzeć do świata.

Relacje ze społecznościami: pomoc w zapewnieniu możliwości zaangażowania społeczności i sponsorowania w celu wspierania organizacji non-profit. Ta strategia pomaga budować dobrą wolę wśród odbiorców docelowych i zwiększać świadomość marki.

Monitorowanie mediów: Zrozumienie tego, co Twoi docelowi odbiorcy myślą o Twojej organizacji, pomoże Ci zrozumieć obszary wymagające poprawy. Monitorowanie mediów może również pomóc w identyfikacji negatywnych artykułów i rozmów w mediach społecznościowych, którymi należy się zająć, zanim stanie się to problemem. Jeśli szukasz kroku naprzód dla Twojej firmy – agencja pr warszawa może być najlepszym wyborem.

Pozostaw swój komentarz

Pomocne narzędzia i artykuły:

KURSY WALUT - Notowania giełdowe