Nadal nie sprzedajesz w sieci tylko lokalnie? Te 2 argumenty zmienią Twoje podejście!

Choć jest to coraz mniej powszechne w dzisiejszych czasach, typowe pytanie, które zadają tradycyjni właściciele firm, brzmi: dlaczego powinienem przenieść moją tradycyjną firmę do sieci?

Po pierwsze, wyjaśnijmy coś. W rozumieniu tego artykułu „tradycyjna firma” to taka, która ma fizyczną lokalizację i sprzedaje osobiście, telefonicznie lub pocztą; w zasadzie tradycyjny biznes typu „stacjonarnego”. Mogą, ale nie muszą mieć klientów.

Podczas gdy w wielu przypadkach kroki w celu skonfigurowania obecności online dla biznesu stacjonarnego są bardzo podobne do tych które podejmujesz, jeśli chcesz założyć firmę online, istnieją pewne rzeczy, które sprawiają, że obecność w Internecie dla biznesu offline jest wyjątkowa.

Zatem zastanówmy się w tym kontekście: jak prowadzić własny sklep internetowy? Wiele mówi się o prowadzeniu działalności gospodarczej w Internecie lub o „wprowadzeniu firmy do sieci”. Dla wielu może to wydawać się zbyt skomplikowane lub zbyt ryzykowne. Ale istnieje wiele dobrych powodów, aby zacząć sprzedawać (i prowadzić działalność) online. Oto kilka najważniejszych powodów, dla których warto ustanowić obecność online dla swojej firmy offline.

1. Poprawa wizerunku firmy

Już samo to powinno wystarczyć do założenia nowej strony internetowej i rozpoczęcia sprzedaży online. Jest to niezwykle ważny czynnik, biorąc pod uwagę, że bez strony internetowej, bloga lub obecności w Internecie potencjalni klienci mogą zacząć zastanawiać się, jak poważnie traktujesz biznes. Dzisiaj firmy różnej wielkości i branży osiągają sukcesy w Internecie.

Jeśli nie masz obecności w Internecie nie możesz oczekiwać, że twoje grupy docelowe będą traktować cię poważnie i stracisz biznes na rzecz konkurentów, którzy mają skuteczną obecność w Internecie. Szczerze mówiąc, musisz być obecny w Internecie, ponieważ Twoi potencjalni klienci i klienci oczekują, że tam też cię znajdą.

2. Dostępność 24/7 w tygodniu. 365 dni w roku.

Podczas gdy niektóre restauracje szybkiej obsługi, sklepy spożywcze i stacje benzynowe zarządzają całodobową obsługą, w większości firm jest to niemożliwe. To znaczy – bez internetu. Kluczową korzyścią z posiadania witryny e-commerce jest to, że Twoi klienci i potencjalni klienci mogą dowiedzieć się czegoś więcej o Twoich produktach i składać zamówienia o każdej porze dnia i nocy. W zwykłe dni robocze lub święta. Wyobraź sobie, co otwarcie 3-4 razy dłużej może zrobić dla Twojej firmy…

Nawet jeśli prowadzisz tradycyjny biznes typu offline, możesz generować potencjalnych klientów i zapytania, gdy jesteś zamknięty, i kontaktować się z potencjalnymi klientami i obecnymi kleintami nawet po otwarciu następnego dnia. Wiele osób będzie chciało przeprowadzić badanie pod koniec dnia, kiedy twoje biuro lub firma są zamknięte, ale twoja strona internetowa może działać, a Twój „online konsultant” jako sprzedawca 2/47 odpowiada na pytania i generuje potencjalnych klientów (lub sprzedaż).

Właśnie dlatego warto mieć swój sklep online i dowiedzieć się jak najwięcej na temat tego, jak skutecznie go prowadzić.

Pozostaw swój komentarz

Pomocne narzędzia i artykuły:

KURSY WALUT - Notowania giełdowe