Akcesoria reklamowe w biznesie – czy warto umieszczać na nich swoje logo?

Reklama i promocja jest podstawą funkcjonowania każdego biznesu Trzeba bowiem poinformować klientów o swoim istnieniu. Żaden, nawet najlepszy produkt czy usługa nie obronią się same, jeśli klienci nie będą o nich wiedzieli. O reklamie i promocji warto więc pomyśleć już na starcie działalności i prowadzić takie działania regularnie i zgodnie z zapotrzebowaniem.

Obecnie największą siłę rażenia mają różne formy reklamy i promocji w sieci. Firmy dbają o świetnie wykonane strony internetowe, obecność w mediach społecznościowych oraz we wszystkich miejscach, gdzie można spotkać potencjalnych klientów na produkty czy usługi. Ale nie oznacza to, że tradycyjna reklama jest już kompletnie bezużyteczna i nieprzydatna. Działania reklamowe i marketingowe należy prowadzić tak, by umiejętnie łączyć reklamę w sieci z tradycyjnymi metodami reklamowania.

Nieśmiertelne gadżety

Wśród poza internetowych sposobów reklamy i promocji od dawna na topie są różnego rodzaju gadżety reklamowe, które dorzucane są klientom do zamówienia lub wręczane wszystkim osobom, które odwiedzają daną firmę. Gadżety reklamowe są też obowiązkowe w przypadku firm, które często uczestniczą w różnego rodzaju targach, wystawach czy innych wydarzeniach branżowych. Dobrze zaprojektowany i wykonany gadżet reklamowy może być ciekawa formą promocji, która później będzie żyła własnym życiem. Najpopularniejsze gadżety to od wielu lat przede wszystkim długopisy, breloczki, smycze, kalendarze czy notatniki wykonane w kolorystyce kojarzącej się z identyfikacją wizualną firmy, a także zawierające logo firmy i wszystkie dane kontaktowe. Takie gadżety promują firmę praktycznie za darmo, gdy są używane przez klientów, którzy je otrzymali. Ale także wśród gadżetów moda się nieco zmienia ii obecnie na topie są pendrive’y czy karty USB, a także power banki.

Przydatny i funkcjonalny pendrive

Pendrive czy karta USB to bardzo dobra promocja firmy, gdyż ma sporą pojemność reklamową. Taki usbprezent przede wszystkim jest opatrzony logo firmy, a więc już na pierwszy rzut oka kojarzy się z konkretną marką. Po drugie, takie gadżety są powszechnie i na co dzień używane, nie ma więc obaw, że zostaną wrzucone do szuflady i pozostaną w niej na zawsze. Pendrive’y i karty USB mają jeszcze jedną zaletę – można na takich nośnikach umieścić sporo informacji o firmie czy jej ofercie, dzięki czemu potencjalny klient może się z nimi zapoznać w każdym czasie. Warto więc takie gadżety rozdawać na rożnych targach czy wystawach, gdzie najczęściej nie ma zbyt wiele czasu, by przedstawić klientowi pełną i kompleksową ofertę. Inwestycja w takie gadżety reklamowe to bardzo dobra forma reklamy. Nie są one drogie, a zamawiane w ilościach hurtowych wyjdą jeszcze taniej. Warto jednak zadbać, by zewnętrznie były bardzo dobrze zaprojektowane, zawierały nazwę i logo firmy, a także podstawowe dane kontaktowe.

Pozostaw swój komentarz

Pomocne narzędzia i artykuły:

KURSY WALUT - Notowania giełdowe