Biżuteria w miejscu pracy. Tak? Nie? Dlaczego?

Makijaż jest koniecznością dla wielu kobiet, gdy wychodzą z domów, aby wykonywać niektóre zawody z powodzeniem. Nawet dziewczęta studiujące również preferują produkty do makijażu. Ale co z biżuterią? Czy ubierasz ją za każdym razem, gdy wychodzisz? Jeśli tak, oto jak wybrać biżuterię dostosowaną do miejsca pracy.

Nie noś ciężkiej biżuterii!

Masz prawo wyglądać pięknie, ładnie i niesamowicie, kiedy idziesz do pracy. Ale to nie znaczy, że musisz przeciążać się zbyt ciężką biżuterią. Zawsze upewnij się, że biżuteria jaką nosisz w miejscu pracy jest lekka. Nie powinna być wcale ciężka. To nie tylko przyćmiłoby twoją osobowość, ale także byłoby sprzeczne z etyką pracy. Tak więc, kiedy przeglądasz, chcąc wybrać najbardziej odpowiednią biżuterię do noszenia w godzinach pracy, po prostu upewnij się, że jest lekka i elegancka.

Wybierz neutralne lub jasne kolory

Oczywiste jest, że musisz wyglądać profesjonalnie podczas pacy. W tym celu musisz wybrać jasne kolory lub neutralną biżuterię. Preferuj kolory takie jak:

  • różowy
  • żółty
  • białawy

Te odcienie dodadzą ogromnej wartości twojej ogólnej osobowości. Zapewniają również, że biżuteria w miejscu pracy nie jest czymś, co rujnuje twoją reputację. Ciesz się wyglądem na poziomie profesjonalnym, korzystając z tych jasnych kolorów i podziwiaj siebie w lustrze.

Nie wydawaj zbyt dużo pieniędzy

Absolutnie nie musisz wydawać zbyt dużo pieniędzy na biżuterię którą będziesz nosić w miejscu pracy. Możesz po prostu kupić kilka par kolczyków, naszyjnik i oczywiście, jeśli jesteś zaręczona lub zamężna, Twój pierścień może być noszony, ale jeśli uważasz go za ciężki, zastąp go lekkim i pięknym pierścieniem i ciesz się pięknym wyglądem dłoni.

Odpuść też sobie brzęczące bransolety, brzęczące kolczyki… jeśli coś, co nosisz, generuje hałas podczas pisania lub gdy idziesz korytarzem, pomyśl dwa razy, zanim to kupisz lub założysz do biura.

Mniej znaczy więcej, gdy dopiero zaczynasz, przynajmniej pod względem ilości. Zdobądź 1-3 pary kolczyków dobrej jakości (dla własnego komfortu i zdrowia) i stwórz z nich podstawę biżuterii do miejsca pracy. Pomyśl o diamentowych lub perłowych kolczykach lub bardzo małych kółeczkach, które podkreślają twoje uszy – są najwygodniejsze do wykonywania połączeń telefonicznych.

Unikaj diamentów np. diamentowe kolczyki są nieodpowiednie dla biura, tak samo zegarki z diamentami lub inne typu koktajlowego. Szczerze mówiąc, prawdopodobnie nie mówimy tutaj nawet o prawdziwych diamentach, ale o tych o ich wyglądzie, które koniec końców są kiczowatym odzwierciedleniem taniej biżuterii.

Załóż zegarek, przynajmniej wtedy, gdy dopiero zaczynasz. To nie musi być drogi zegarek, ale subtelnie pokazuje, że jesteś odpowiedzialna, świadoma upływu czasu i pełna wielu innych dobrych cech.

Możesz mieć też ładnie wyglądający zestaw pereł (zarówno sztucznych, jak i prawdziwych) które możesz założyć w te dni, kiedy nie wiesz, w co się ubrać, ale chcesz coś ładnego. Ładnie wyglądają na rozmowach kwalifikacyjnych czy przy okazjach, takich jak konferencje i uroczyste kolacje.

Pozostaw swój komentarz

Pomocne narzędzia i artykuły:

KURSY WALUT - Notowania giełdowe