Najlepszy czas na wysłanie wiadomości e-mail

Program do mailingu

Każdy specjalista od marketingu jest bardzo zainteresowany tym, kiedy jest najlepszy czas na wysłanie newsletterów do klientów. W rzeczywistości nie ma jednego konkretnego i najlepszego czasu. Zależy to od branży, listy subskrybentów itp. Czy oznacza to, że najlepszy czas w przypadku Twojej firmy, możesz odkryć tylko za pomocą prób i błędów i tylko wtedy przekonać się samodzielnie, co działa najlepiej? Być może to jest najlepsza odpowiedź. Ale jeśli dopiero zaczynasz swoją karierę w marketingu mailowym i potrzebujesz jasnych, prostych i przejrzystych wskazówek, na których możesz polegać – pomoże Ci w tym program do newsletterów.

Najlepsze techniki sprzedaży online

Możesz budować lepsze relacje z klientami i pozyskiwać nowych potencjalnych klientów, jeśli nauczysz się sprzedawać swoje produkty online. Istnieje kilka technik i strategii, które możesz zastosować, aby zwiększyć skuteczność sprzedaży dodatkowej w marketingu online. Techniki te sprawdzają się w każdej branży (restauracje, handel detaliczny, hotele,callcenter, eCommerce i inne). Po prostu wybierz wskazówki, które mogą być najlepsze i najbardziej efektywne dla Twojej firmy.

Program do mailingu narzędziem na zwiększenie sprzedaży

Zwiększanie sprzedaży wymaga bycia widocznym. O wiele łatwiej jest sprzedawać dodatkowe produkty online niż w sklepie stacjonarnym, ponieważ możesz wyświetlać praktycznie nieograniczoną liczbę produktów lub usług. Wykorzystaj maksymalny potencjał swojej platformy hostingowej dzięki różnym funkcjom, aby zaprezentować najbardziej istotne dla konsumenta produkty.

Dobrym przykładem jest strona Amazon. Na stronie Amazon klient widzi produkty, które są podobne lub w jakiś sposób powiązane z aktualnie przeglądanym produktem. Program do mailingu pomoże Ci zastosować te same metody na Twojej stronie internetowej, łącząc produkty lub usługi, które dobrze ze sobą współpracują. Np. możesz połączyć media społecznościowe z reputacją online. Możesz też umieścić link do każdego z nich i sprzedać dodatkowy produkt na każdej z tych stron. Choć na pierwszy rzut oka wydaje się to skomplikowane, pamiętaj jednak o zaletach sklepu internetowego. Rozwój strony nie zajmuje dużo czasu, a wyniki są bardzo satysfakcjonujące.

Pozostaw swój komentarz

Pomocne narzędzia i artykuły:

KURSY WALUT - Notowania giełdowe