Opakowania display – co warto o nich wiedzieć?

Blank counter top product display for mock up and branding Display Cardboard Gondola Shelf. Mockup, Mock Up, Template. On White Background Isolated. 3D Illustration

Display to opakowania o wielu zaletach, przeznaczone przede wszystkim do eksponowania niewielkich produktów na sklepowych półkach. Producent displayów karonowych dostosowuje je najczęściej do przechowania i transportowania kosmetyków, słodyczy czy innych niewielkich towarów. Dlaczego warto stawiać na takie opakowania? Jakie mają zalety?

Czym jest opakowanie display?

Opakowanie typu display to pudełko z charakterystycznym otwarciem od góry. Dno jest stabilne, a tylna ścianka jest wysoka. Taka konstrukcja została starannie przemyślana, aby nie tylko dobrze eksponować wybrane produkty, ale również ułatwić sięganie po nie klientom.

Dlaczego kartonowe opakowania display to dobre rozwiązanie? Między innymi ze względu na to, że:

  • są estetyczne i solidnie;
  • można umieścić na nich dowolny nadruk, dzięki czemu poza funkcją praktyczną, mogą pełnić również funkcję reklamową (jeżeli są ciekawie wykonane, przyciągają wzrok, zachęcając tym samym do sięgnięcia po dany produkt);
  • ułatwiają wykładanie i eksponowanie towarów (nawet tych, które trudno jest ułożyć).

Dużą zaletą opakowań display jest również to, że można wykorzystywać je wielokrotnie, a przy tym ich cena nie jest zbyt wygotowana.

Skąd tak duże zainteresowanie stosowaniem opakowań typu display?

Opakowanie typu display poza tym, że jest niedrogie i może stanowić doskonałą formę reklamy, jest również lekkie, solidnie wykonane i ma foremny, wygodny w transportowaniu kształt. opakowania są bardzo solidnie, mogą być wykorzystywane wielokrotnie i to bez obaw, że szybko się zniszczą.

Każdy producent displayów kartonowych doskonale zdaje sobie sprawę z tego, jak ważna jest reklama w sprzedaży produktów u usług. Firmy, które stosują najlepsze i najskuteczniejsze formy reklamy, mogą naprawdę wiele na tym zyskać.
Na kartonowych opakowaniach display można umieszczać dowolne nadruki. Tym samym takie opakowania będą nie tylko praktyczne i ekonomiczne, ale również będą stanowiły ciekawą i co najważniejsze często bardzo skuteczną reklamę produktu.

Opakowania POS, a display

Materiały POS to jedna z form reklamy, stosunkowo nowa, jednak ciesząca się dużym zainteresowaniem. Są to środki masowego przekazu, stosowane w miejscu zakupu produktu lub świadczenia danej usługi. Takie materiały można podzielić na dwie kategorie – miękkie oraz twarde.

Warto wspomnieć, że opakowanie pos (point of sale) to między innymi opakowanie display, meble reklamowe, standy, ulotki, plakaty czy broszury.

Producent palet EPAL – Tartak Gałka

Pozostaw swój komentarz

Pomocne narzędzia i artykuły:

KURSY WALUT - Notowania giełdowe