Osobowości biznesu: Adam Białas, dziennikarz i menedżer

Przybliżamy sylwetki ciekawych osobowości ze świata biznesu, mediów, społeczników i ludzi kultury. Z zamiłowania dziennikarz biznesowy, jednak swoje życie zawodowe związał z biznesem i zarządzaniem. Adam Białas od ponad dwóch dekad z sukcesami działa na polu PR, marketingu i mediów. Ekspert i analityk rynkowy, autor wielu autorskich projektów PR, marketingu, a w ostatnich latach dedykowanych programów partnerskich w modelach efektywnościowych. Posiada wieloletnie doświadczenie w kampaniach i budowaniu wizerunku marek. Menedżer związany z pierwszą globalną platformą tematycznych kanałów telewizyjnych ZoneVision / UPC (obecnie United Global Com) w Londynie, od 2001 roku Prezes Zarządu spółki zależnej zajmującej się transmisją satelitarną i postprodukcją w Amsterdamie.

Adam Białas to ekspert w kluczowych obszarach transformacji cyfrowej, takich jak:

– CRM, czyli „Customer Relationship Management” – strategia biznesowa polegająca na wyborze i zarządzaniu klientami w celu optymalizacji długoterminowych korzyści,

– transformacje cyfrowe (DX), które są już konieczne, wraz z optymalizacją doświadczenia klienta (CX),

– przejście od marketingu tradycyjnego do zintegrowanego podejścia marketingowego,

– analityka, planowanie strategiczne i doradztwo biznesowe,

– wykorzystanie najnowszych narzędzi opartych na sztucznej inteligencji (botów) w procesach automatyzacji marketingu i sprzedaży,

– automatyzacja optymalizująca marketing wielokanałowy,

– ochrona danych osobowych i analiza danych w czasie rzeczywistym,

– efektywne budowanie wartości silnych marek m.in. CSR / cel marki (+ PR w Employer Branding / HR.)

Dyrektor Generalny w agencji komunikacji Core PR, dziennikarz, publicysta i wieloletni działacz Międzynarodowej Federacji Dziennikarstwa w Brukseli (IFJ) i SDRP (Stowarzyszenie Dziennikarzy Polskich). W latach 90. związany z TVP, Gazetą Wyborczą, TV2 Dania, Berlingske Tidende oraz prasą polonijną w USA. Menedżer ds. marketingu i reklamy, współautor  projektów medialnych na polskim rynku. Członek i założyciel Izby Wydawców Prasy. Pracował m.in. dla skandynawskiego koncernu prasowego SPG ze Sztokholmu, w zarządzie wrocławskiej firmy Phoenix Press, lidera wydań specjalnych i krzyżówek, należącej do Bauer Media Group. Publicysta i ekspert mediów krajowych i zagranicznych.

W CORE PR obsłużył dziesiątki kampanii (także globalnych). Specjalizuje się w sektorze finansowym (M&A, IPO-GPW, pozyskiwanie finansowania, fundusze Private Equity / VC), deweloperskim — nieruchomości, HoReCa, MICE oraz gamingowym. Prowadził działania na rzecz największych deweloperów i agencji nieruchomości, ale także czołowych firm sektora gier wideo, ale również działania integrujące środowisko branżowe, takie jak „miksery” dla czołowych liderów branży czy Amerykańskiej Izby Handlowej, czy innowacyjne prezentacje projektów. Doświadczony Ekspert d/s komunikacji i działań kryzysowych.

Pozostaw swój komentarz

Pomocne narzędzia i artykuły:

KURSY WALUT - Notowania giełdowe